Snart slut

Nu har vi snart kommit till slutet på veckan, men denna helg blir så intensiv att jag faktiskt inte riktigt ser fram emot den. Helgerna ska ju vara återhämtning inte tvärtom.

I morgon är första delmålet då jag ska ta mig till platsen som någon glömde och hoppas läkaren skriver ut remiss till blodproverna jag ska ta.  Om inte måste jag sätta mig och ringa runt till olika gyn. I absolut värsta fall får jag väl försöka ta mig till Riga för prover. Men det blir ju väldigt dyra sådana.

Delmål nr 2 är Söndag då vi ska åka minst 60 mil tur med min halvfulla far som nu även måste ta med sig sin läskiga hund. Har den hunden någonsin åkt bil?

På lördag ska vi även vara hundvakt åt grannen, jag frågade om hon kunde gå över o kika till våra katter eftersom vi är borta hela dan på söndagen.

Nu har jag stoppat i mig allergitabletter så prickarna kanske är liiiiite mindre i antal. Men jag har fortfarande i ansiktet. Måtte de försvinna till söndag!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering