Ruvardag 7

Usch, i morse fick jag en känsla att detta inte kommer gå vägen, den riktiga ångesten slog till. Ni vet när man blir alldeles kall och bara vet. Detta kommer aldrig fungera. Någonsin. Det är vår lott att bli barnlös.

Dax att börja förhandla med gud och alla andra troll som finns där ute kanske? Jag har i alla fall redan börjat planera för nästa försök.

Undra när jag kan börja testa? Eftersom det är morulor kanske det är tidigare? Måste förresten köpa gravtest, har inte en enda hemma..

Jag vill bara veta! Ovissheten gör mig fan galen.

Förövrigt så överlevde jag gårdagen efter att ha glömt mobilen (!) (traumatiskt att glömma mobilen) hemma så gjorde det saker och ting lite svårare. Efter mycket om och men hamnade jag hos gyn men jag fick dock bara en remiss. För de anser att man ser på resultatet, skulle det vara osäkra värden så ta man ett nytt prov (så då ska jag åka och jaga remissen återigen) :/

Så.

Tillbaks till jobbet idag. Lejonets kula. Tjoho..Not.

(vi har fått tid till den högsta chefen, med facket, för att framföra vår.... ...arbetsmiljö...)

Kommentarer

  1. Jag hoppas verkligen att du blir gravid.

    Ge inte upp.

    Hur går dina tankar nu på surrogatmödraskap?

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna jättehårt för er! Kram!

    Sv: Jag har nämnt några bra filmer under din kommentar på min blogg.

    SvaraRadera
  3. Skaka av dig de där obehaliga känslorna - nu hållervi tummarna o försöker fokusera på nuet... Men visst jag fattar förstås att du inte vågar tro riktigt - men det är banne mig er tur så e det bara! Minst en trollunge ska det bli, det är dags för Robban att få en lillebror tycker jag :-)
    Kramar tummar o allt det där!

    SvaraRadera
  4. Hoppas, hoppas, hoppas för din skull! Kram

    SvaraRadera
  5. Tack, vad rara ni är! Bra att ni hoppas...-)

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas du har fel. Jag hoppas din intuition har fått feber och sänder helt galna signaler!
    Jag skulle så önska att det lyckas nu!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Dag sju och inga tecken (annat än din oro) på att det inte skulle fungerat. Jag fortsätter att hålla min tumme hårt. Det ska ju lyckas! Och precis som Nenne skriver... ja, du vet att jag tror att ni kommer få en pojke... (Och jag pratar med Gud om saken!)

    Bra att ni har fått tid till högsta chefen! Jag håller tummen hårt där med!

    Varmaste kramar!

    SvaraRadera
  8. Jag fick plus på RD 9, väldigt svagt men ändå. Så testa du :)
    Jag hoppas, hoppas, hoppas för dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering