Ruvardag 11

Inget blod i dag heller, jag tror min kropp glömt bort hur den ska göra mens. Jag har inte testat idag utan väntar tills onsdag. I morgon ska jag gå och ta HCG-prover.

I går gick i viktminskningens tecken. Först var jag ut och gick i rask takt i 1 timme och lyssnade på Adamlive podcast. Inte så smart för man går och gapskrattar för sig själv.

Sen klippte jag gräsmatta och röjde i trädgården. Sen gjorde jag en god viktväktarmiddag.

Så mer kalorier ut än in borde det varit i går i alla fall. I dag hoppas jag att jag kanske kan gå och träna på lunchen, men sånt kaos som det är där är det nog bara att fetglömma.

Så.

2,5 dagar ska försökas överleva denna vecka. Minus eller inte.

Mmmmkey?

okey!

Kommentarer

  1. Eller så är du gravid! Hoppas verkligen det. Vikten kan väl bero på en massa mediciner. Jag hade inte vågat röra på mig så mycket. Men om det nu är menat att fästa så spelar det ingen roll.

    Lycka till i morgon med HCG-proven, men man får väl inte svar direkt?

    Robban är snusig när han ligger där i sitt nest.


    Kram

    SvaraRadera
  2. ja men visst är det för tidigt att tro på ett minustecken redan nu? Jag fortsätter att hålla mina tummar för er..
    Ha en skön vecka !!!

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering