Ruvardag 1

Första ruvardagen minsann. De 5 första dagarna är ju helt okey, då är man ju rent teoretiskt/hypotetiskt gravid. Sen börjar ju tyvärr ruvarångesten.

Jag tycker om att räkna dagarna med ruvardagar, då hinner man förbereda sig på vad som komma skall.

Skönt med fredag idag, har miljoner saker att göra, urstressigt men ska ändå försöka ta det lugnt. Såg att företagshälsovården har ringt flera gånger. Ska ta mig i kragen och ringa dit. Så jag får det gjort. Och ringa landstingsgyn.

Det borde väl finnas fler privatkliniker i Sthlm? Som kan hjälpa till med HCG-prover?

För övrigt vaknade jag av sendrag kl 2.30 och sen av katterna 3.30. Gissa hur pigg jag är..


Kommentarer

  1. Åh, missade hela gårdagen. Håller tummarna från och med nu i stället!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering