Matdagbok dag 1

Det är stressigt på jobbet så jag har knappt hunnit med nånting. Det känns som jag vill skriva så mkt. Av allt det dåliga. Men jag vill inte lämna ut mig och jobbet för mkt. Men det är inte bra. Någonstans.

Nåja.

Frukost 06.15:
ca 1,5 dl lättyogurt 1,5 %, laktosfri
2 msk basmusli ica
0,5 surdegssmörgås med skinka ost och bregott mellan

Mellis 09.00: kaffe, 3 vindruvor, 0,5 surdegssmörgås med skinka ost och bregott mellan

Lunch 11.55:
Köttfärsgratäng a la viktväktarrecept (från må bra tidningen)med pasta, köttfärs, dolmio, kryddor, mager riven ost, broccoli, tomat ca 440 kalorier samt sallad med tomat, paprika, 3 ostbitar (små kuber), gurka o dressing gjord på olivolja, vitlök och kryddor

0,5 päron, 1 finncrisp

Middag 17.20:
Lax med mathavresallad, ca 460 kalorier, 1 hårt smörgås med 1 ostskiva

1 bit choklad

motion: målning av plankor, galopperat runt på jobbet


Kommentarer

  1. Wow! Jag är imponerad. Får lite inspiration till att äta bättre själv - ska bara göra det med.

    Låter hemskt med jobbet. Försök släppa så mycket du kan!

    Tänker på dig och hoppas fortfarande!

    Varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Mmmm det lät gott!
    Tänker också på dig o hoppas.
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering