Arbetsdag, 1 dag kvar

Känns inge vidare när man levt här hemma i sin lilla lediga bubbla i några dagar. Känner mig starkare och med en plan i huvudet efter den lediga helgen.

Den mesta av min energi och mina tankar går ju naturligtvis tills i morgon. Känner mig lite nervös och spänd. Funderar på vad jag ska ha för skor och kläder så jag orkar gå en hel dag, och vad jag ska säga till jobbet. Jag vill inte att de ska veta, men jag kommer inte på nån ursäkt och de är inte dumma.

Planen som jag la ut är nästan densamma som förra gången, känns bättre att han nån sorts planering i bakhuvudet så allting klaffar. Undra hur lång tid man ska vara på flygplatsen innan? Om vi lyckas checka in i kväll så slipper jag ju checka in på flygplatsen.

Usch vad det snurrar..

Sen kommer den hemska ruvartiden. Och jag ska faktiskt göra tvärtemot de andra nio gångerna, för det har ju inte fungerat innan. Jag ska rida som vanligt, träna som vanligt. Ha allt som vanligt.

Har mailat gyn men hon har inte svarat. Ska ringa den andra gyn idag och höra om HCG prov.

Kan man ta prov direkt på sophiahemmet och betala själv utan remiss? Kanske jag ska ringa och kolla utifall?

Kommentarer

  1. Jag tror att du behöver remiss för HCG, men som du skriver så kan du ju ringa och kolla.

    Lycka till på torsdag, jag håller tummarna! Kram!

    SvaraRadera
  2. Massor med lycka till.
    Ska vara med dig i tankarna där i Riga.
    Tummarna håller jag också såklart.

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera
  3. Lycka till. Jag håller alla tummar och tår. kramar Lina

    SvaraRadera
  4. Massa Kramar från mig! =) Tänker på dig!! Ofta! Trevlig resa. Tummhållning från Göteborg :)

    SvaraRadera
  5. Tack allihop! Ert stöd betyder allt <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering