Fredag? Hallå?

Jag trodde det var fredag i morse när jag vaknade och blev så lycklig. Men det var bara en sketen torsdag.

Dag två med alla tabletter och ännu känns det ok, lite magvärk och flytningar är det enda som förnimmer tablettmissbruket. Jag slarvar lite med tabletterna (redan liksom) har så svårt att komma i håg dem trots medicinappen i telefonen som larmar när jag ska ta den. Det bådar inte gott.

Undra om Robbans bädd slutat fungera igen, han har inte sovit i den alls utan i min morgonrock. Det bådar inte heller gott.

Dagens måsten (förutom att jobba då) är att ringa och beställa tid på gyn och att ringa optikern. Mina glasögon har gott sönder och nu är det dags för nya. Trist, för jag gillar mina gamla


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering