3 dagar kvar

Denna underbara ledighet, det är som balsam i själ och hjärta. I dag ska vi åka och shoppa och sen ska vi till bästisen och grilla. Dagarna går väldigt fort när man har släkten på besök.

Snart åker jag i väg till Riga, det känns lite pirrigt men det känns ändå inte som jag fattat det. Det känns avlägset, som om det inte gällde mig.

Det kommer bli en extremt lång dag, jag åker redan 7.35 från Arlanda och är hemma 21 på kvällen. Tyvärr kan jag inte ta ledigt på fredagen eftersom vi har en speciell myndighet på besök.

 Men det blir ändå en ok vecka, endast 2 dagar på jobbet. Nästa vecka är det samma för då ska jag på utbildning.

Kommentarer

  1. Hoppas att de fäster, är det en eller två som återförs? Sen är det bara att ta det lungt och glida fram på utbildningen. Jag hoppas att allt går bra.

    Allt bra med de håriga djuren?

    Trevlig Valborg!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De brukar alltid föra in två så jag förutsätter att det är detsamma nu.

      Allt väl med raringarna:-)

      Kram!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering