Samtal med Gyn

Har försökt att byta tid hos gyn till den 5/4 då jag är ledig och det är skönt att passa på att göra såna saker. Nu ringde hon och frågade lite vad ärendet gällde och att de har stängt då men att för min skull så kan hon ha en tid och ha öppet ändå.

Jamen, hur snällt är inte det? Jag sa att det inte behövdes för hon måste ju få vara ledig hon oxå. Men hon sa att det är lugnt (de får ju in 1000 kr på mitt besök oxå)

Sjysst! Så min frågelista till henne är just nu:

Deltidsjukskrivning? (om jag vågar fråga)
Sömnlöshet
Mediciner inför FET
VUL- är allt ok?

Kommentarer

  1. Snäll gyn du har. Jag hoppas att samtalet går bra.

    SvaraRadera
  2. men så snällt att ta emot dig så där speciellt..=)..
    Skönt att det finns änglar därute som gör att
    livet blir lite enklare och med ett mindre gupp att ta sig över..

    kramis Lena och sibbarna i Kåge

    SvaraRadera
  3. Ja, hon är väldigt speciell men bra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering