Gosekissen

Jag har ju glömt att berätta hur det går hemma, i går när jag kom hem (och var stressad till stallet) var han världens goaste kisse. På kvällen fick vi nog i honom medicinen av ren förskräckelse, han blev alldeles ställd. Vi får se om vi lyckas med samma sak i kväll.

Däremot så har jag inte fått något morgongos och han är ganska trött på kvällen så han är inte lika aktiv som han brukar vara.

Han får yttepytte med våtfoder och tycker vi är skittaskiga som låter honom svälta sådär. Han brukar få ganska rejält med våtfoder.

Jag längtar oerhört hem till dem och framförallt honom.

Kommentarer

  1. Goa Robban. Jag älskar att läsa om honom =).
    Det känns nästan som om jag känner och har
    träffat honom bara efter hur du beskriver honom här i bloggen.

    Skönt att han är sig själv igen, eller nästan i varje fall..

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Håller med Lena :-) Goa Robban!
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering