Hästläger :-)

Jag har varit på 2 dagars (kvällar) hästläger och i dag är det 3:e och sista dagen. I måndags hann jag hem efter jobbet men i går åkte jag direkt till stallet. Kändes väldigt konstigt att inte mellanlanda hemma först och krama barnen innan jag åkte.




I dag ska jag hem och hämta barn först innan jag åker.




Jag måste säga att det har varit helt fantastiskt! Underbart, roligt och energigivande. Eller nej, inte energigivande för i dag är jag rejält sliten i kroppen och känns som jag håller på att bli förkyld. Hur jag ska kunna rida en kväll till är en gåta men åh vad jag önskar jag kunde få rida oftare!




När jag väl är i stallet finns inget annat är bara jag och hästarna. Jag förvandlas till en 10-årig överlycklig flicka som lyser som en sol när jag är där. I går fick jag även rida barbacka till betet och det är helt underbart.




Men efter i kväll är det sommaruppehåll till augusti. Så tråkigt!


För maken har allt gått perfekt på kvällarna med läggningarna! Barnen har lagt sig frivilligt (!) och tidigt!!


Borde vara borta lite mer :-)


*****
På måndag börjar vi vår semester och i helgen åker vi upp till barnens gudmor, vi har inte träffat henne sen förra året så det ska bli otroligt roligt att träffa henne!


Det blir också premiär att sova tillsammans utan spjälsängar. Vi ska sova ute i härbret. Hoppas det kommer går bra, jag har svårt att trängas med andra inkluderat mina egna barn. (och make)






Bara förkylningen håller sig borta, jag brukar ju bli så himla sjuk med tappad röst, astma osv..Har inhandlat typ halva apoteket som jag trycker i mig i hopp om att kurera mig..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering