svart tand och sår i rumpan

Då har vi besökt tandläkaren, det gick över all förväntan. Förutom att Alfred talade om för en herre i permobil att -"vet du, man får inte åka motoped inne! Det är olagligt"


Det verkar som det varit ett tidigare trauma på tanden men eftersom de nya tänderna kommer så gör man inget så länge det inte är svullnad eller infektion.


Sen är Alfred återigen i en trött och något ilsken period "neeeeej, Klara nuddade mig med sin klääännning" skriks det i lite olika varianter och Alfred förvandlas till en gråtande liten fläck.


I går vid middagen blev jag till slut SÅ trött på alla att jag plockade undan middagen och deklarerade att alla nu inte får middag i dag.


De retar varandra till förbannelse "Klara tittade ut genom MITT bilfönster" -Neeeej...JOOO


och så håller de på tills jag får hjärnblödning.


****
Dagens ridpass var mycket svettigt och ansträngande så det orsakade ett stort bränn/ridsår i min rumpa. Nu kan jag inte sitta på den skinkan och det gör fasiken ont.


Suck.



Kommentarer

  1. Jag vill bara påpeka att det är mycket svårt att kommentera i din blogg. Oftast försvinner kommentaren utan att ha blivit publicerad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad tråkigt att höra, blogspot som är ansvarig har tyvärr inte tagit till sig informationen tidigare men jag kan klaga hos dem igen!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering