kass lektion och dalabesök

I helgen kommer förhoppningsvis syster och systerdotter. De ska springa tunnelloppet inne i Stockholm i morgon. Men syster messade i går och sa att hon fått otäck hosta så nu vet jag inte om de kommer. Tråkigt då vi inte sett dem sen i höstas.


I helgen kommer vi fortsätta att röja, byta däck och så är det näst sista gången på bamsegympan. Tråkigt då vi precis kommit i gång känns det som. Jag har ställt mig i kö på andra men det är ju såklart fullt, jag blir lite irriterad på bristande information eller uppmärksamhet från mig då jag faktiskt trodde det var hela terminen.


****
Nästa vecka kommer jag börja rida två gånger i veckan, otroligt dyrt men jag tycker det är så roligt och behöver röra mer på mig. Gårdagens lektion gjorde dock att jag funderade på vad om jag ens kan rida. Jag fick ridskolelärarens häst som inte alls var med på noterna. Herregud som jag slet hela lektionen, det var som att rida en envis liten ponny. Jag fick inte beröm/bra kritik av läraren en enda gång
Till mig  -Ner med fötterna, slappna av, driv mer, sträck på dig...
Till alla Andra- bra! Så ska det se ut...Fint jobbat!


Vafan.


Jag var helt genomsvettig och helt slut! Det är bra motion i alla fall, trots såna gånger är så frustrerande.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering