Vabb

Veckan avslutas med vabb och förkylningen från helvetet. Båda får astma hosta och Klara krupphosta. Så sova finns inte ens på kartan. Vabb är verkligen ingen höjdare, man blir fattig, gnälliga barn som inte vill något och slåss om knät. Allt är just nu dessutom ; -MIIIIIIIIITTTTTT! Det spelar ingen roll vad det är, har den ena det och inte den andra, bryter det ut världskrig. Pust.  Jag har som kompensation tryckt i mig lakrits o hallonfudge. Smart. Not...


Den här veckan har jag ridit både tisdag och torsdag då jag hade en igenridning. Jag har rejäl träningsvärk och älskar verkligen ridningen. Jaguar frågat ridläraren om det finns plats åt mig 2 ggr i veckan halva terminen. Det blir verkligen dyrt, ca 6000 kr men jag ska önska mig bidrag när jag fyller år i mars. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering