Inredningsval, pruttar och vikt

Idag har vi varit och valt inredning till det nya huset. Bl.a. Tapeter, eluttag och kakel, några frågetecken kvar men om någon vecka ska vi tillbaka och spika tillvalen.  Så spännande och roligt och jag längtar så mycket. 

I helgen ska vi börja rensa vinden på skrot, sälja och kasta. 

En i övrigt välbehövlig dag för oss båda, det var väl ungefär 2,5 år sen vi var i väg på egen hand tillsammans. 

****
Seriöst, det är något fel på min mage. Jag pruttar hela tiden, såna där illaluktande saker man inte kan smygprutta med. På jobbet får jag till slut ont i magen för att jag håller mig. Jag har provat proviva, lactoplus utan framgång. Det har hållit på i över en vecka nu. Jag äter inget annorlunda mot förra veckan, jag fattar inte vad det är som är fel?. 

****
Apropå mat så vägde jag mig nu +1,4 kg på två veckor. 4 kg sen i höstas. Herregud. Nu får det vara nog. Jag skäms och hatar att jag är mullig. Varför slutar jag inte att äta då? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering