Stå för sig själv

De senaste dagarna har Klara förökt att ställa sig upp utan stöd, hon blir så glad när hon klarar det. Hon har även tagit 1-2 steg utan stöd, duktiga hon! 

Alfred klättrar precis överallt och blir så frustrerad när han inte kommer upp i tex soffan. Denna vecka har de haft lite ombytta roller, Klara lite sur och arg och Alfred glad som en lärka. 

I torsdags jade jag min första jobbdag på 4 veckor. Men jag längtade bara hem efter barnen hela dagen, jag längtade så det gjorde ont i hjärtat. En kollega berättade att hon var gravid, jag var den första hon berättade för, vilket förtroende och så glad jag är för hennes skull! 

I fredags var vi och tog deras första tbe vaccin, det gick superbra och det firade vi med att luncha på närliggande galleria. Känns skönt att vaccinera då vi har massor av fästingar i vår trädgård och omgivning. 

Lördagen var ingen bra dag, vi var på picknick och allt som kan gå fel gick fel. Picknick med krypande 1 åringar är inte riktigt att rekommendera. 

I dag började dagen inte så bra, ingen viktnedgång trots jag kämpat så hela veckan och var till stallet och red i går. Jag vill ju gärna ha resultat för mitt slit! 

I dag har öppna förskolan öppet igen, de har dragit ner på sina timmar och tider så jag vill gärna passa på att vara där när de har öppet. 

Såg förövrigt att det gått nästan en vecka mellan inläggen. Jag fattar inte vars dagarna tar vägen men till nästa gång ska det inte vara så långt emellan. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering