Nära döden, barnvagn o semester

En intensiv men trevlig vecka. Jag har dock varit på rätt trist humör gissningsvis för att mensen varit antågande. Det är stackars maken som får ta allting, det är nog inte lätt att vara han. 

Vi har varit i ulriksdal och njutit av den goda buffén de serverar. Men efter några tuggor fastande en sorts geleaktig lökring i halsen på mig, jag kände den hela tiden och den bara vägra lossna. Trots vatten, bröd och hostande och frustande så vägra den lossna. Den det väldigt högt o varje gång jag rörde tungan rörde den sig och maten jag försökte äta staplade sig ovanpå. 

Jag kunde tyvärr inte äta mer och efter en stund fick jag nästan panik och tänkte jag skulle dö. 

Vi fick åka hemåt och väl hemma stoppade jag fingrarna i halsen och upp kom den stora lökringen! Bara den och inget annat. 

Tack o lov! 

I går var vi bara hemma men det är ett evigt passande på Alfred som nu klättrar upp på bord och stolar. 

I dag har vi varit och handlat och har nyss lämnat leklandet i Danderyd. Roligt för både barnen och oss! 

I morgon ska jag rida för första gången denna sommar! Och på måndag är det vägning vecka 2 med Viktväktarna och deras matkasse levereras till oss

Sen åker vi till Furuvik. Roligt! ;)

Har sedan i måndags surfat på ny barnvagn, vi provade några på syskonhuset och eftersom vi har en bilvagn vill jag ha en promenadvagn. 

Bumbleride indie twin
Baby jogger city mini GT 
Moutain buggy uj duo

 är alternativen just nu. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering