Mina tankar går till Jenny

Vi har följts åt i flera år, pratat lite, läst och stöttat. En vacker själ som efter flera år slit fick en liten pojke, ett syskon kändes självklart men blödningar och annat satte stopp. 

Efter många vändor konstaterades att hon hade livmoderhalscancer som nu på ett år spritt sig över hela kroppen. I går sa läkarna att hon inte har långt kvar. 

Hennes pojke är lite över två år. 

I går grät jag mig till sömns och det gör så ont i mitt hjärta. 

Älskade vän, jag önskar så jag kunde göra något. 

Ni känner henne som Jean Quijote http://jeanequidote.blogspot.com men hon bytt blogg och ni kan läsa om hennes kamp här https://jagtankerintedo.wordpress.com

Fina jenny <3

Ta hand om varandra där ute. Lite extra nu. 


Kommentarer

  1. Har oxå följt henne länge, nu blöder mitt hjärta för henne och familjen. 😭

    SvaraRadera
  2. Har oxå följt henne länge, nu blöder mitt hjärta för henne och familjen. 😭

    SvaraRadera
  3. Ja det finns inga ord för deras situation.... Hoppas bara att deras sista tid blir så bra som det bara går utan allt för smärta och att de hinner få till 2-årskalaset....

    Vi vet aldrig vad livet bjuder oss på, så vi måste bli bättre på att uppskatta vardagen och allt vad den innebär

    SvaraRadera
  4. Vi har pratat mycket Jenny och jag, vi hade länge en situation som var liknande. Men så fick de sin älskade pojke!! Det gör ont i hjärtat varje gång man läser. Tårar. Tankar. Med min historia med cancer på flera ställe i kroppen, berör det nog lite extra. <3

    Jag säger som du, ta hand om varandra där ute, lite extra nu!!

    SvaraRadera
  5. Så svårt att förstå, varför......många tankar till Jenny och hennes familj.

    SvaraRadera
  6. Magen knöt sig och tårarna forsade när jag läste hennes senaste inlägg. Livet är verkligen inte rättvist. Mina tankar går verkligen till Jenny, hennes man och deras älskade lille son nu.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering