Lugn och lycklig

Nu har vi varit här i Dalarna i snart två dagar och ett lugn och lycka har lagt sig över mig. Vi är väl omhändertagna, extra händer finns för oss och tvillingarna och dagarna bara rusar i väg. I går var vi och tittade på strutsar och i dag shoppade vi, solen har varit med oss hela tiden och grillen har gått varm. 

Barnen fick en rutchkana av deras gudmor och som vi lekt med den! 

På kvällarna har vi spelat spel och skrattat. Jag har känt mig som mig igen. 

I morgon är det dags att åka hem och det känns som en stor sorg. Jag älskar att vara här i idyllen, lugnet med djur och natur utanför dörren. 

Vilka dagar vi haft! Först syster och syskonbarn, kalas och sen hit till barnens gudmor. Lycka! 

******

Jag tänker på Jenny https://jagtankerintedo.wordpress.com  hela tiden, hon finns i mina tankar och jag kikar ofta om hon gjort något nytt inlägg. Sån sorg! 



Kommentarer

  1. Jag läste i kommentarerna på hennes sista inlägg nu att hon har gott bort. Så ofattbart och sorgligt! :-(

    SvaraRadera
  2. Hon somnade in igår, så himla tragiskt och orättvist. Njut av ditt liv, du har haft oerhörd tur. Kram på dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering