Ringt förskolan o första tanden

NI dag har jag varit duktig, både ringt och beställt tid för klippning och ringt förskolan om att skjuta på inskolningen. 

Nästa vecka ska jag klippa mig på en ny salong, eller gammal här i orten men jag har aldrig varit där. Jag är sååå vilsen i min frisyr så jag behöver verkligen hjälp. Just nu hänger allting bara o jag ser inte klok ut. 

Med förskolan gick sådär, de skulle fundera på saken och återkomma. Sen inskolning störde deras flöde tyckte dem. Men för mig känns det viktigt att det blir lite senare. Jag tror vi har bestämt oss för den vanliga kommunala. Skulle det vara katastrof så inväntar vi den föräldrakooperativa där vi får börja köa först när de är 18 mån. 

Idag tittade Alfreds första tand ut! En lite vit bissing ser man längst ner. Så gulligt och äntligen kan vi säga :)

Vi har förövrigt haft en fantastisk helg! Grillning, shopping och besök hos kompisar. Så himla mysigt. I går var dessutom sista ridningen och jag sörjer så! Önskar jag hade tid och pengar så jag kunde rida mer under sommaren. Hon har både privatlektion och hyra häst. 

Nu sitter jag och väntar på en kollega som ska komma och fika, vi jobbade i hop de första åren sedan gick hon i pension. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering