Tvillingmamma på besök o en bloggvän :)

Jag vet inte om ni minns J? Hon fick tvillingar i Januari och de fick RS-viruset och låg på sjukhus. Tyvärr avled den ena tvillingen 6 veckor gammal i RS.

I morgon kommer hon hit med sin bebis och hälsar på oss! Det ska bli roligt att träffa henne då vi pratat massor på FB, så även om vi inte känner varandra gör vi det ändå.

Jag har bakat kladdkaka, smarrigt och det är en sån som ska stå till sig så blir den så där smetig och go.

På fredag kommer ju även Ulrica  (jag vet inte om ni minns det stora paketet med en massa paket i bla )som jag lärt känna via bloggen, hon har varit fantastisk hela vägen och nu ska jag få träffa henne för första gången.

****
Här hemma växer Klaras tänder så det knakar, (tand två strax färdig) lite kass i magen, vaknar 1000 gånger på natten, dreglar som niagarafallet. Men vid gott mod ändå måste jag säga.

Alfred har börjat resa sig lite mot saker, framförallt på stackars Klara. (och Robban) Det är rena brottningsmatcherna här om dagarna. Det slutar sällan lyckligt kan jag säga..

I dag har jag varit och köpt en solmössa till Alfred, det börjar bli för varmt med vanlig mössa. En kortärmad pyjamas var slank även ner. Vi har lite dåligt med sommarkläder här hemma.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering