Inget besök o remiss till..

j kom inte i går, i och med att Klara har varit lite sådär i magen så vill hon inte chansa med sin tvilling. Barn som haft rs är infektionskänsligare än andra, så vi gör nytt försök nästa vecka.

Grannarna fick kladdkakan och blev överlyckliga ;) jag försöker hålla mig från onyttigt då jag ska i väg och rida och behöver skräpa mig.

I morgon har vi Bvc 10 månaders kontroll och så kommer Ulrica.

På lördag bär det i väg på ridresa, när jag tittade på vädret nyss skulle det bli blåsigt och regn i massor. Härligt. Not :(

Vi har ju 4 timmars ridning på lördagen. I ösregn. Jag har packat ner regnkläderna i alla fall.

Nu har vi äntligen besällt bilbarnstolarna! De ska komma i kväll så nu sitter vi och väntar. Så spännande och lite jobbigt, nu måste vi ju lyfta över dem från vagn till bil, sitsarna ska med och då kan vi nog inte åka lilla bilen med vagnen.

Hoppas jag hinner skriva några rader i morgon om dagen! Bvc har jag inte så mkt för men roligt att se vad de väger och mäter.

Vi har fått kallsele till Uppsala för att kolla Klaras hjärta! Uppsala! Det var så lång väntetid så vi fick byta län, men det gör inget. Skönt att få det kollat, Bvc avfärdade ju det sist.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering