Fortfarande sjuka o glada nyheter

Sådär. Inte för att jag är piggare men nu är jag redo att skriva lite. Jag är så himla trött idag, sådär som när man vaknat på fel sida. Det verkar vi gjort allihopa å andra sidan. 

Vi är fortfarande förkylda även om Klara verkar vara den piggaste. Jag och Alfred har ungefär samma nivå men jag tror vi är lite piggare i dag. Jag oroar mig såklart för öron, rs och annat läskigt men ingen av dem har feber och verkar ändå okey. 

Jag tänkte ändå åka o rida i dag, ta med ett kilo halstabletter för snuvan är nästan borta men hostan lär jag få dras med ett tag. Men sen kände jag att sitta och hosta i en timme när vi ska ha markarbete var inte så lockande så jag avbokade. Det känns skittrist då markarbete är blanda det roligaste och jag skulle behöva göra nåt annat. 

Nu så här på EM känner jag mig ändå lite piggare men nu är det försent. Tråkigt. Jäkla skitförkylning. 

Men en rejäl promenad i regnet har vi hunnit med och en massa hushållssysslor oxå förstås. En rätt trist dag men ok ändå. 

*****
Glada nyheter är att kanske dalakompisen kommer nästa helg och helgen där på är det ju tvillingträff på Kolmården! 

Mycket roligt att se fram emot! Först ska vi bara överleva denna förkylning ;)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering