Nu är det över

Så mysigt vi har haft det, men nu är det äntligen slut på väntan. Julafton är över och det är ett helt år kvar tills nästa gång.

Vi åt julmat, lekte med tvillingarna, tittade på kalle och öppnade julklappar. Precis sådär som det ska vara. Mest nöjd är jag över mina öronmuffar/hörlurar jag fick av maken. Så himla bra!

I dag blir det en promenad, städa lite och mysa med barnen. Vilken tur jag köpte de stora åkpåsarna, de är varma och barnen gillar dem.

Jag ser så mkt bättre med de nya glasögonen, det är som en ny värld. Allt har kontraster och kanter, texten är stor och bra. Fantastiskt och tänk så dåligt jag måste sett!

I morgon kommer en kompis med sina barn hit och äter middag och i övermorgon ska vi till tvillingfamiljen som vi träffade i våras. Ska bli roligt att träffa lite folk, alla går i ide på vintern och under jul.

Tack Ulrica för de fina julklapparna!

****
Alfred har så gott som växt ur alla 68 kläder nu, det är några enstaka tröjor han kan ha fortfarande. Klara är stadig i sin storlek 62. Klara är fortfarande som en liten solstråle och Alfred den gnälliga, de upptäcker saker och kan greppa efter sakerna. Klara skrattar så hon kiknar när vi leker flygplan med henne.

Tänk att de är ombytta roller nu, innan var ju Klara den arga. Mina små godingar, så lyckligt lottade vi är!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering