tvillingarna 4 månader :)

Nu har gipstavlorna kommit på plats, jag satte dem bredvid Isaks fotavtryck, men nu när jag ser bilden borde jag puttat i hop tavlorna..Jaja.

Gårdagen gick väldigt bra, det går i ett men vi höll humöret uppe alla tre. Eller den som stökade värst i går var katten Stiina. Hon stalkade mig hela dan och inte har jag tid med henne heller. Men det går verkligen i ett, nu lyckades de sova i skift i alla fall och då har jag tid att roa och umgås med den andra tvillingen.

Vi gick ut på en promenad, Klara var för en gångs skull lugn och sov sen i vagnen tills det var dags för mat. Jag ska försöka rota fram sittdelarna i dag, hoppas Klara kommer uppskatta det. Den där dynan jag fick tips om (Inovi) verkar ju vara slut överallt. Inte finns den på blocket heller. Dumma dyna.

Jag satte timern på min Ipad så den räknade ner tills maken kom hem, jag tror jag kollade på den 100 gånger under dagen. Premiär för maken dessutom som sovit i sängen nu några nätter! Barnen har sovit hela natten så nu behöver han inte sova i soffan längre.

Idag får vi städat :)

Klara
-Vill stå hela tiden
-Har börjat le massor och skratta till
-Tittar och undersöker handen hela tiden
-Försöker nudda saker
-Försöker och vända sig blir arg när det inte går
-Börjar prata med oss och saker
-Är kvällstrött
-Uppskattar inte smakisar
-Kan hålla huvudet bra

Alfred
-Skrattar och ler
-Älskar jabadadoo mobilhängare och kan ligga och skratta i timmar åt den
-Börjar att stå lite
-Sitter gärna och tycker det är kul
-Stoppar allt han får tag i munnen
-Pratar hela tiden
-Dreglar mängder
-Är kvällspigg
-Tittar mkt på katterna
-Älskar smakisar
-kan hålla huvudet bra
-väldigt känslig för ljud och framförallt höga ljud



Kommentarer

  1. Grattis till 4 månader.
    Så kul läsa om deras utveckling.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jag hjälper gärna att leta dyna. vill du ha begagnad? färg? pris?
    Kram från Malin i Skåneland

    SvaraRadera
  3. Cerise eller offwhite har jag hittat till dig på facebook. smsa mig gärna om du vill jag ska hjälpa dig, vännen!
    0738414780 mvh Malin i Skåneland
    kram på dig! <3

    SvaraRadera
  4. Här finns grön, offwhite, orange: http://www.babyland.se/inovi-stor-memory-foam
    Och här finns alla färger utom orange: http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi

    Om du vill köpa nytt :-)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering