Vecka 16 (15+1)

Vilken fantastisk dag i går, kalaset blev så där alldeles perfekt förutom att vi fick nästan 4 (!) pizzor över! Jag delade dem och frös in dem, gästerna fick också med sig en del. Nu har vi matlådor i veckor framöver.

Tyvärr glömde jag ta ett enda kort, tråkigt. Jag förstår inte alls hur jag kunde glömma det.

Från maken fick jag en övernattning på Hasseludden där vi ska bada, få fötterna tuggade på av fiskar och njuta god mat. Vi åker redan i eftermiddag.

Man behöver inte ta med sig någonting utan får kläder och baddräkt där. Jag har gogglat lite på spa och hasseludden och graviditet. Det verkar vara lugnt, det enda jag ska tänka på är att inte ligga för länge i de varma källorna och inte äta konstiga saker.

Middagen däremot är inte förrän 21.30, helt galet. Då brukar jag ju gå och lägga mig. Hur ska jag kunna hålla mig vaken..hahana :) Jag får ta med mig lite nödmat så jag inte svälter ihjäl tills dess.

Bästa grannen ska titta till katterna i kväll och det är första gången de ska vara själva över natten. Lite orolig blir jag ju såklart, och får dåligt samvete. Mattes gosefisar.

Tyvärr fick Robban tag i Stiinas seniormat och hann äta lite. Hoppas han klarar sig från något anfall nu då.

****
I dag är det strålande sol och 8 grader ute. Alla katter sitter och steker sig i solen och njuter. Jag tänkte också gå ut och sätta mig en stund.

Försäkringskassan ringde i går och frågade hur det var och att de kommer betala ut pengar tills nästa vecka! Hurraaaaa! 

Kommentarer

  1. Önskar er en härlig helg.Hoppas du mår gott av vistelsen, väntar på recension senare....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering