Vecka 15 (14+2)

25 dagar kvar till nästa delmål, då har jag som tanke att gå med i de olika tvillingklubbarna på Facebook och berätta för min pappa. Spännande att se om någon fattar på FB förstås, möjligen ska vi kanske komma ur garderoben då..

Om allt går väl det vill säga, för katastroftankarna finns kvar och jag gissar att de kommer finnas med hela vägen. Efter 14 års slit och diverse katastrofer så är det omöjligt att släppa sitt bagage och bara njuta.

Jag lånade blodtrycksmätare av grannen i går och i går hade jag inte högt blodtryck i alla fall. Ska fortsätta ta idag.

Huvudvärken är dock kvar.

****
I går var vi och provade massor av fåtöljer, jag hittade en helt underbar på Mio, Den kostade 11 200 med fotpall. Det är ju inte klokt! Vem har råd med sånt? Inte vi i alla fall.

Den åker i alla fall upp på min önskelista (jag fyller ju år om en vecka :)

Så det blev en vanlig fåtölj på ikea som var som en gungstol, den satt jag bra i, kunde ta mig ur och det var ett hyggligt pris.
Sen tog vi bort liggdelen (sächlong eller vad det heter) och satte dit fåtöljen. Det blev väldig bra.

****
Första söndagen i mars (kring min födelsedag) så är det alltid vasaloppet, det ligger mig varm om hjärtat eftersom jag kommer därifrån och jag tycker det är fantastiskt roligt att titta på. En dag skulle jag vilja åka, men skidor är ju verkligen inte min grej.

Sen blir det nog en promenad och mys härhemma.

****

En lite film på Robban som leker i kartongen och Greta tittar på.


Kommentarer

  1. Kul att läsa om att du varit och testat MIO fåtöljer jag fick en sådan du nämner ca 14 dgr innan mina ED tvillingflickor föddes och jag bara älskar denna min räddar i nöden då kroppen är rätt slut i slutet av graviditeten mkt vätska i ben och fötter och nu alla amningspass!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering