Dags för FET 5, försök nr 15

Då åker jag strax, jag har räknat så jag tror att jag är inne på försök nr 15 efter 13 år, då räknar jag inte alla gånger vi försökt själva.

Väskan är packad (2 gånger), katterna är pussade på och maken är uppkörd ur sängen så han kan skjutsa mig.

Jag är redo! Eller ja, jag vaknade kl 04.00 och nu när kl 8 är jag astrött

Hoppas bara kroppen är det, jag hade lite småblödningar, väldigt lite, men ändock synbara sådana. Jag har dividerat med kliniken om ägg, blödningar och när jag ska komma. Jag åker dit i dag och lämnar blodprover och sen är själva FET i morgon.

Kram på er och ladda tummar, tår och tassar nu!

Kommentarer

  1. Du har som alltid både mina tummar och tår :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till!
    Jag känner inte dig, men det var länge sedan jag hoppades på något så mycket som nu. / Tina

    SvaraRadera
  3. Håller alla tassar jag kan, trevlig resa nu!

    SvaraRadera
  4. Mitt största. varmaste och innerligaste lycka till!

    SvaraRadera
  5. Tummarna är reserverade för dig !
    Lycka till och massor med cyberkramar
    från Lena och missarna.

    SvaraRadera
  6. Stort lycka till!! Och trevlig resa!

    SvaraRadera
  7. håller tummarna! <3

    SvaraRadera
  8. Hoppas så mycket för er skull nu!! Hittade din blogg för ett par månader och kollar in här varje dag nu, har blivit väldigt berörd av er historia. Stora kramar!!

    SvaraRadera
  9. Håller alla tummar o tår! Önskar dig all lycka!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas så att det ska gå bra.....Många kramar Titti

    SvaraRadera
  11. Håller tummarna så hårt det går för att det ska gå hela vägen till ett litet syskon åt Isak!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Stort stort lycka till vännen! Ska tänka extra mycket på er de här dagarna! Kramar!!

    SvaraRadera
  13. Ett stort Lycka till. <3 / G

    SvaraRadera
  14. Håller tummarna hårt för er!! /C

    SvaraRadera
  15. Mina tummar och tår är laddade till max!!!! Hejja Hejja lucky number fifteen :-)
    Kramar i mängder <3

    SvaraRadera
  16. Lycka till :) svarde lite på ditt medicininlägg här nedanför utan att ha hunnit läsa ikapp mig, så kanske inte blev bästa infon men står fast vid att sertralin ska var helt okej vid graviditet. Och du borde sova på lergigan, vilken dos har du? 25 mg har jag tagit, snaaark. Lycka till nu!!!!!

    SvaraRadera
  17. Ps: vi med gad ska inte googla mediciner! Egentligen inte googla alls, då är det kört med ångestmonstret :) jag vet att man vid behanldingar och graviditet vill ha full kontroll, men tycker du kring psykmedicinerna ska försöka släppa lite på det till doktorn, varken sertralin eller lergigan är någon fara, det är alla läkare överens om! Lovar! Och jag är galet orolig när det gäller mediciner så har koll ;)

    SvaraRadera
  18. Håller alla tummar som finns för er! Kram Janet

    SvaraRadera
  19. Håller alla tummar och tår!!!

    SvaraRadera
  20. Jag håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  21. Önskar också ett varmt varmt lycka till!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering