Annorlunda

Vilken härlig helg! Den har bara rusat iväg och nu är det söndag helt plötsligt. I går gjorde vi iof inte många knop, lagade en god middag och kollade på film. Systersonen å andra sidan spelade bort hela dan med GTA5 och försvann sen in till stan vid 22 tiden.

I morse när jag nyss klivit upp kom systersonen hem, klockan var då 06.30 :)

Vi har sedan tillbringat dagen på Stockholm horse show som var helt fantastiskt, jag grät, skrattade och var helt engagerad i hoppningen. Det var...otroligt roligt! Helt underbart!

Goa underbara kompisen och hennes dotter. Så mysigt och trevligt!

****

Nu har jag införskaffat en kylpåse, massagepinne så nu kyls och knådas det på axeln. Kallt som fasiken men det lindrar lite. Men axeln är inte ett dugg bättre, det värker både dag och natt.

****
Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker, medicindosan börjar bli proppfull och jag känner mig redo. Däremot vet jag inte om kroppen är redo eftersom jag både har höga trombocyter, inflammation i axel och rygg och är allmänt sliten. Inte känner jag mig på topp precis.

På fredag ska jag dessutom träffa läkaren hos psykologen och bestämma handlingsplanen för KBT och ev medicinering.

Äntligen har makens födelsedagspresent kommit med Isaks fot

Hoppning





Kommentarer

  1. Suuuuper fint halsband!
    Älskade Isak!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt fint, tungt och genuint.

      Kram

      Radera
  2. Åh vilket fint halsband! Helt fantastiskt!!
    Jag hoppas att din kropp är tillräckligt mycket i fas åtminstone. Jag är precis som du orolig över samma sak, men hoppas att det går bra med FET ändå. För oss båda! Det förtjänar vi. Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ett sånt jag önskar mig fast i guld och format som ett hjärta.

      Håller tummarna för dig!

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering