Gynbesök i dag

I dag ska jag till gyn för att mäta slemhinnan och förhoppningsvis få ett ok på att beställa biljetter och resa iväg och göra FET.

Jag funderar ju på mina provsvar som vårdcentralen tagit och tänker nog att jag ska beställa biljetter ändå, kanske kosta på några hundra till och ta ombokningsbara. Eller kanske jag är dum då? Jag tänker eftersom Riga oxå tyckte proverna var lite konstiga.

Samtidigt måste vi hålla kostnaderna nere eftersom vi inte har så mkt pengar, och ju senare jag beställer biljetter, desto dyrare är det.

Dessutom måste jag ju få min HIV och hepatitsvar annars kommer jag inte få göra nån FET. Åh, detta krångel med allt!

****
Bedrövligt ont i ryggen just nu, det är fasiken värre än vanligt. Alvedon hjälper ju inte, bara ibumetin och voltaren och det ska man ju inte ta innan försöken.

I kväll tänkte jag släpa ner den andra bäddmadrassen från vinden för att se om det kanske blir lite bättre (den väger ton!).  Och sen har jag stora förhoppningar på kiropraktorn i morgon.

Jag känner att det tar energi att ha så ont hela tiden. Jag blir så trött och grinig.

****
Nu har vi bytt till specific kattfoder SPECIFIC™ FDD-HY Food Allergy Management, men det finns en som heter plus och en utan. Hur ska vi veta vilken som är rätt? Nu fick vi den som var utan plus som verkar vara lite mer av allt.

Bitarna var större och katterna verkar gilla den.

****
Jag har så mkt i huvudet som jag vill berätta och få lite perspektiv på, vänner, arbete, katter och älskade lilla Isak.

Men den senaste veckan verkar min hjärna gått i strejk. Inte mkt fungerande här inte. Hormonerna gissar jag, men det hjälper ju inte, det är ju dött i hjärnan ändå.

På jobbet har jag mest en stirrande blick, helt bortkopplad. Skönt men oxå enerverande.


Kommentarer

  1. Tänk på att kiropraktorn säkert behöver några ggr innan det blir bra. Så du inte blir besviken imorgon om det onda inte försvann. Jag håller fortfarande på, går då och då, gjort länge. Eländiga onda. Äter citodon, det kan man göra innan IVF eftersom det inte är NSAID preparat.
    Kram Annette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering