2 månader sen vi miste Isak

Kära nån, det är ett under att jag hinner sköta mitt jobb. I går ringde jag till flera olika gyn till men ingen av dem kunde ta emot.

Jag passade dessutom på att lista mig på den nya vårdcentralen jag tipsat om. De hade dock inte fått in listningen ännu så de skulle höra av sig i dag så jag kan boka en ny tid.  (tack Anette för tipset) Hoppas de är bra, men de måste de vara, för alla andra vårdcentraler måste ju bara vara bättre än min gamla.

Hoppas de hör av sig idag!

****
Väntar fortfarande på mensen, den borde absolut komma nu, åhh denna väntan :-( Oroar mig för cystorna som hittades, blusarna på livmodern och nästa försök.

Tankarna bara snurrar, det känns som hjärnan går på övervarv med gyn, psykologer, jobb och allt annat som tydligen ska bearbetas just nu. I natt vaknade jag vid 3.30 och låg och snurrade tills det var dags att gå upp. Då hade jag ändå tagit en halv propavan innan jag gick o la mig. Så bra funkade den skittabletten.

Verkar dessutom vara lite snurr i kompiskretsen nu oxå, jag redde dock ut en missuppfattning i går med en gammal kollega och hur jag ska göra med bästisen vet jag inte. Jag tycker det hon gör och har gjort är inte acceptabelt, hon har säkert goda skäl men ändå. Jag känner att jag automatiskt drar mig undan.

Sånt snurrar oxå i huvudet med allt annat skit.

Har en hel lista i huvudet jag vill ta upp med psykologen på fredag, sånt som jag inte fick sagt och sånt som ligger och gnager.

****
2 månader och 1 dag sen vi miste Isak

Känns som flera år sen i bland. Och ibland känns det som i går.

Sicket skitår det har varit till viss del, samtidigt har det varit ett underbart år med massor av upplevelser.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering