What??

Nää! Är jag personen som gud glömde eller? Eller har jag så dålig karma? Eller vilar det en förbannelse över mig?

Det absolut värsta ryktet hörde jag nyss och det är att vi ska få ny ridlärare! Vilken katastrof, jag älskar min, hon är den mest fantastiska jag någonsin haft. Hon är trevlig, snäll, go och den enda som gör att jag utvecklas och vill fortsätta rida.

Jag vill inte ha nån ny. Inte. Hoppas det är ett falskt rykte.

****
Om jag nu ska fortsätta gnälla så är det fortfarande inte bra med kissandet, dessutom har jag haft en del ont i magen, äggstocksont. Och jag har ju bara en. Nåt är inte som det ska.

Och jag vill helst inte gå med äggstocksont till min privatgyn för hon vaken bryr sig och säger att allt är så bra jämt.

Jag avvaktar lite, sen får jag väl ringa endometriosenheten i huddinge. De kan ju sin sak i alla fall.

Denna vecka har jag fullt upp på jobbet, massa besök och möten inplanerade som jag absolut inte kan boka av eftersom vi ska arbeta skyndsamt.

Undrar om mitt underrede klarar sig 1 vecka?

****
Gnäll nr 3 är att det snöar utav helv*te just nu. Då menar jag öser ner. Fan så taskigt. Jag som precis kommit i gång och cykla för snön har varit borta.

****
Nr 4 är att det är skitlångt till mars. Vafan. Varför måste jag vänta så länge till nästa försök?

****

Har redigerat gårdagens matdagbok lite.

Dagen ser på ett ungefär ut så här:

Frukost: 1 ägg, 1 skiva rågform med ost och skinka, yoghurt med musli
fika: 1 skiva rågform, ost och skinka
lunch: Sallad
middag: Ingen aning, ska i väg och rida på en gång efter jobbet.

Motion:
cykel till och från jobb.. 200 kcal tur.
Ridning 1 timme samt borstning och förberedelse före och efter ridning.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering