Skitpass

I går var en mycket hektiskt dag på jobbet, så hektiskt att jag inte ens hann gå att posta presenten till syskonbarnet som fyller år i morgon. Va bra, nu kommer den inte hinna fram.

Det är verkligen fullt ös på jobbet, dessutom har en vikaries tid gått ut och vi har 25 klienter att fördela över oss...Vi är kanske 5 st..

Och jag har redan så många att jag inte hinner någonting. Det känns verkligen trist.

****
I går hade jag en häst jag brukar ha ibland, jag är inte så förtjust i honom. Han är som en Ferrari och blir jättesur om man är otydlig eller lite ny. Men i går var det värre än någonsin, han vägrade göra allt möjligt, krånglade, stegrade sig och grejade. Så jag tyckte det var läskigt och vågade inte riktigt rida honom istället.

Det var fan det värsta passet på länge, urtrist när det blir så.

Sen syndade jag med en minisemla och ångesten slog till. Fan oxå.

****

Vi hade diskussioner om träningsresan i går, hon är väldigt skeptiskt och ville nog inte helst åka på en sån. Hon är lat, tjock och väldigt go...

Vi hade oxå diskussioner om att dela rum eller inte, men att bo i dubbelsäng med kompisen. Nje, det känns ju inge bra. Jag kan ju liksom inte sova då. Kanske man kan få ett rum med 2 sängar? Kostar enkelrum extra?

Så vi ska kika ut ett antal resor var vi vill åka på, jämföra dem och åka. Vi ska åka i början av april.

Sol och bad är ett måste, 4* minst, trevligt land och varmt och skönt.

Har ni nåt bra förslag?

****

Så här go kan man vara när matte tvättar på 75 grader och tvättmaskinen är alldeles varm ovanpå.



Kommentarer

  1. Vilken sötnos, platsen verkar perfekt för honom. :-)

    Vi har åkt till Hurghada, Egypten, vid den tiden och det brukar vara bra temp då. Om det ska vara en träningsresa kan jag dock inte hjälpa dig - brukar som max simma i poolen - men de brukar ha vattenjympa o gym på såna hotell. :-)

    SvaraRadera
  2. Springtime Travel har många bra träningsresor att välja mellan och de har resor både till Portugal och Turkiet.
    Även Friskis & Svettis ordnar träningsresor.

    Jag kan visst inte länka från mobilen, men tror att det är springtimetravel.se eller springtime.se
    Och F&S får du googla. ;o)

    Kraaaam!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering