*host*

Omg, vad jag är förkyld. Jag ska ändå masa mig till jobbet för jag har en massa besök att boka av och så är städerskan här hemma på förmiddagen.

Dagens kur:
Sinova
Urinvägsinfektionsantibiotika
Bromhexin slemlösande
alvedon
Helosansalva
halstabletter
enchinacea

Men sen blir det nog hemma i några dagar, vilket är väldigt stressande för det är ingen annan som gör mitt jobb. Så jag har tonvis när jag kommer tillbaka. Väldigt trist att vara sjuk igen, detta är andra gången på 5 månader och jag är inte ens fast anställd. Bra där.

Men just nu känns det prio ett att bli frisk. Att rida i morgon är bara att glömma.

Suck, man blir deprimerad för mindre. Förkylningen måste verkligen vara djävulens påfund var det nån som sa.  Och jag kan bara hålla med.

Tack för tips om Helosansalvan, den funkar superbra mot min torra näsa. Sinova tar jag redan, den funkar ganska bra.

****
Sen tänker jag mkt på kliniken, varför måste jag vänta ända till mars? Det blir ju 2 menser emellan och man brukar bara ha en. Vill de att min kropp ska vila eller är det nåt annat?



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering