Svar från kliniken :-)

I morgon åker maken iväg till klinken och kommer hem fredag kväll igen. På fredag får vi vet hur många ägg och hur många som blir befruktade

På måndag reser jag iväg till kliniken och på tisdag åker jag hem igen. Återföringen blir kl 17.00 på tisdag vilket betyder att jag måste ta det jättesena flyget hem och är inte hemma förrän 00.00 på natten.

Flyg och hotell är bokade för 9900 kr, semestern är inlagd men jag har inte fått den beviljad ännu för chefen är borta.

Det var väldigt jobbigt att ha besök här hemma då jag och maken inte kan prata i klarspråk med varandra.

Nu är jag trött på att ha folk här hemma. På riktigt..

****
I går började min mage bullra jättemkt och höll på så ända till i morse. I morse vaknade jag och fick springa på toa snabbt som ögat och jag kan säga att min mage inte mår bra. Så det blir att flexa nu på morgonen tills magen har lugnat sig. Vi pratar inte om orolig mage här utan något helt annan dimension.

Fattas bara..


****
Vi har värsta snöovädret här. Jag menar verkligen snöoväder.

Edit:

Glömde säga att vi fått Gretas stamtavla nu! Hon heter egentligen Amiga och är född 2007 och inte 2006 som katthemmet sa. Greta är en alldeles äkta norsk skogkatt. En tjock sådan. Men ändock :)





Kommentarer

  1. Åh så spännande !
    Hoppas inte snökaos, mullrande magar eller annat
    sätter stopp för detta.
    Och naturligtvis så hålls alla tummar jag har.
    Lycka till !

    Kram från Lena och missarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma hoppas jag, magen mår verkligen inte bra idag!

      Kram

      Radera
  2. Jag hoppas att du mår bättre snart och att det inte är snökaos när din man och sedan du ska åka dit.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering