sjuk :( och maken är på Arlanda

Men hur kan man vara så dålig i magen?

I går pulsade jag i snön till jobbet, sen fick jag i alla fall gå hem efter halva dagen.

I dag är det lika bra att vara hemma. Jag är väldigt lös i magen, som vatten. Det spelar ingen roll om jag äter stoppande mat, blåbärssoppa eller annat. Det är inte heller så akuta spring till toa. Mer 1 gång/timme i snitt.

Jag är dessutom hungrig.

Så vad i all världen är fel och vad ska jag göra?

Tänk om jag inte kan åka på måndag?

Jag mailade chefen att jag är sjuk och ska ha semester nästa vecka. Så poppis jag kommer bli :-)


****
Maken sitter i alla fall på arlanda och jag hoppas hans flyg kommer i väg i tid i dag. Känner mig väldigt ledsen över att vi inte kunna varken pratat eller kramas innan han åkte. Det är inte roligt att vara pestsmittad.

 Vilket snökaos vi har haft! Otroligt.



I dag ska maken checka in på hotellet, åka och lämna blodprover. I morgon ska han lämna sin del i projektet. Sen åker han hem igen, jag längtar redan efter honom.

****
I går ringde dessutom gyn och sa att de fixat mina remisser. Då sa jag att de var två veckor försent!! två veckor! Vad är det för service?

****
Jag ska knåpa på en planering för mina dagar i Riga, den kommer inom kort! Dessutom en packlista så jag vet vad jag ska ha med mig.

Lite tummar och tår nu tack!


Kommentarer

  1. Tummar, CHECK ! Tår, CHECK !
    och så kryar du på dig...

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar för er! Först hoppas jag att maken kom iväg som han skulle, sedan hoppas jag att du blir bra i magen, sedan hoppas jag att ni får fina ägg och att det går bra när du åker dit på måndag. Om två veckor hoppas jag att ni får ett fint plus på stickan!!!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag oxå, det här är en riktig rysare!'Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering