Ruvardag 10

Nu jag innerligt trött på att ruva, denna hemska ovetskap, oron, det lilla lilla hoppet. Min skitdumma kropp som fullkomligen vägrar att samarbeta.

Jag vill bara veta så jag kan gå vidare.

I dag ska jag ta mig i kragen och köpa mig ett lite dyrare test i alla fall. Så jag slipper de här billighetstesten. Problemet är att apoteket ligger 1 m från jobbet och där springer både personal och klienter.

Jag har nog tänkt att sikta in på sikta in mig på att testa på söndag, då är ju resultatet helt säkert.

****

Jag hade tänkt att åka och klippa mig i dag, men jag orkar nog inte. Det är sånt ös på jobbet så när jag väl släpps ut därifrån fullkomligen springer jag hem.

Jag har oxå börjat att gilla promenaderna till jobbet, jag lyssnar alltid på Adam och Kompani så min 20 min promenad känns som bara några minuter. De är så fantastiskt roliga att jag håller på att skratta i hjäl mig. Jag måste se oerhört fånig när jag går och skrattar för mig själv.

Om ni inte lyssnat så gör det, de finns under itunes och podcast.

****
Som vanligt har jag sovit dåligt, och vaknade med huvudvärk. Jag drömmer så mkt konstiga saker och vaknar flera gånger/natt. Drömmarna är så verkliga att jag går och tänker på dem sen under dagen.


Bara jag överlever dagen idag så är det 5 härligt lediga dagar framför mig!

Kvällsmys i soffan

myyyssss

Kommentarer

  1. Hoppas på plus för dig på söndag, oavsett märke på testet :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering