Tonåringar och dra ut tänder

Meh? Vad kommer det här bli för dag? Jag fick inget morgongos i morse av Robban. Han skulle bara leka.


Det bådar inte gott.


I dag ska vi iväg med båda katterna, Stiina som ska dra ut tänder och Greta med sin rumpa. Bra början på helgen.

Jag blir orolig för Stiina, att hon ska få ont, blöda, att hon inte klarar sövningen och andra katastrofer. Hon är ju ändå 12 år. Stackars min misse.

Robban ska ju vara hemma alldeles själv, det har han aldrig varit förut. Han lär ju vara alldeles fundersam.

Lite tummar för Stiina idag tack! Och plånboken då det inte kommer gå på försäkringen!

(glöm inte klicka på lite annonser ibland här i bloggen, sätt in en slant på paypal, håll en tumme eller två)

****
I dag kommer dessutom Systersonen med kompis. Men jag vet inte var, hur och när. Dewt vet de nog inte själva ens men jag sms att vi ska till veterinären, så står de här när vi är borta så är det så.

 I morgon ska de på konsert, då tänkte jag att vi hämtar dem efter (inte vi- maken) för jag tror inte den slutar förrän 2 på natten.

****
Medarbetarsamtalet gick bra i går, hon verkade nöjd med mig och hade en massa tankar och idéer. Jag hade oxå en massa att säga så jag tycker det blev ett bra samtal.

Jag hade inte tänkt mig att hon skulle prata så mkt om sig själv på samtalet, men hon kom i gång när jag pratade barnlöshet och endometrios.

****




Greta
Robban



Stiina

Kommentarer

  1. Jag ska hålla tummarna för Greta och Stina idag.. Och för Robban, fast han kommer nog att sova då han är ensam, det brukar katter göra. Även såna hoppiga missar som Robban..

    Ha en trevlig helg!!

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering