Magont & funderingar

Attans så det spänner i magen, till det är det oxå lite äckliga flytningar. Det vet jag är perfekt och ska vara så men jag tycker nästan min mage är för pigg. Jag menar det är ju 14 dagar kvar, jag blir väldigt rädd att slemhinnan ska släppa.

Nu ska tydligen jag oxå ta prover, ska försöka få tag i gyn i dag. Då hinner jag nog med alla prover som tänkas kan innan det är dags. De kostar 1500 kr här i Sverige.

Jäkla krångel. Det här borde hon ju vetat hela tiden. Dumma klinik :(

****
I går var det ridning och jag fick den väldigt snabba hästen- Han är som en Ferarri och jag är liksom van med en ford.

Vi tänkte åka på ridläger framåt våren, det är en svensk går i ett östland. Hoppas vi kommer iväg, vi är ju nästan 8 st så det är många det ska klaffa för.

****
Här hemma har vi bäddkris. Nu har Stiina tagit Robbans bädd. Som då är sur och olycklig. I går stoppade jag in vetekudden i hans bädd. Sen har han nog sovit där hela natten. Men det är ju liksom min. Nu vet jag vad han ska få i julklapp i alla fall.

I går hade nog katterna möte, är det en kupp på gång? Eller håller de på att bilda ett fackförbund?



****
I lördags åt vi världens goaste basmatiris. Det var gjort på persiskt vis. Nån som vet hur man lagar det? Och vilken sort man ska ha? Och hur lång tid det tar?







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering