Progynondax

I går var det dax för progynontabletterna igen, de ska tas 3 ggr om dagen. Just nu tycker jag det är lite svårt att komma i håg dem, dagarna bara rusar i väg. Vi har projekt och grejer varje dag tills jag börjar jobba. Sen börjar ridningen och nya stalljobbet och framförallt nya jobbet!

Jag fick brev från vårdcentralen där han skrev att mina sköldkörtelvärden låg inom det normala. Jaha? Jag fick inte ens provsvaren..

Vårt stora trädgårdsprojekt är äntligen klart, vi har slitit som djur. Vi åkte och hämtade busken i går sen sågade vi ner enen i lagom bitar och åkte 7 vändor till kretloppcentralen. Jag har värsta träningsvärken idag. Hela huset blev ljusare och nu ser man grannarna. Katterna är alldeles förundrade över den nya utsikten.

Ett hett tips är att inte äta vegetarisk buffé när man ska ta ner träd och är väldigt fysisk. Det låter väldigt mycket från vissa delar av kroppen och blir en odör som gör att allt vissnar runt om och ens kamrater springer för livet..

Sen var det att åka direkt till vet. och klippa klorna på Robban. Vi köpte en mussla (som man sätter på huvudet) för att se om det går att vi klipper själva. Jag tycker det verkar läskigt men han sa att de blir lugna.

Jag fick en jättefin vattenkanna av maken i förskott (vi firar ju stort i morgon) Den är superbra!

Så här såg den ut innan (fast det är en gammal bild, nu var den brun och ful)



Klockbuske, som ska vara otroligt vacker höst och vår





Kommentarer

  1. Ring till vårdcentralen och begär ut dem, det har du rätt till! Kram E

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev :)

    Köp en dosett, det gjorde jag och det hjälpte faktiskt. Känns supertöntigt men ändå ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt två dosetter, en som är mindre och en som är större:-)

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering