Läkarbesök

Om en timme ska jag till läkaren för att prata om min sköldkörtel, få se om de tar mig på allvar. Jag litar inte på läkare alls, i alla fall inte på min vårdcentralen som är den mest anmälda i Sverige. Typ.

Jag skulle önska man kunde ha fler ärenden hos samma doktor istället för att ringa om en ny tid till nästa sak. Jag skulle nämligen vilja att han kikade på två av mina födelsemärken (och  mitt onda öra), men så funkar det inte på min vårdcentral, så då måste jag ringa efter en ny tid och vi vet ju alla hur seg jag är innan jag får tummen ur.

Efter efterlysningar och ringades har jag äntligen fått tag i en gyn till den 6 augusti. Tack för det!


2 dagar kvar till Progynonstart.

Jag återkommer under dagen hur besöket gått och lite fina bilder på katthyllan maken byggde i går.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering