Krämpor och bloggträff

Alltså. Jag vet inte om jag börjar bli gammal men jag har en massa konstiga krämpor just nu. Sedan vi badade i Blå Lagunen så har jag haft ont i ena örat, jag har ont i min axel och lite i ryggen, tandköttet blöder och jag har konstiga prickar igen. Synd att man inte kan lämna in kroppen på helkroppsrenovering som man gör med bilar.


Dessutom skulle jag vilja plocka ögonbrynen eller pröva trådning, finns det nån av er som gör sånt? Vart i så fall?


****
Nu är det ett år sen vi köpte katterna och jag är fortfarande inne varje dag på katthemmets sida och läser om de nya katterna och solkattshistorierna. Tyckte det var på tiden att det var vår tur, så jag knåpade i hop en solkattshistoria som ni kan läsa HÄR

****
När vi var och shoppade häromdagen sa affärsbiträdet min nya väska att det var den snyggaste hon sett och undrade om det var en riktig Michael Kors väska. Så pratade vi lite om väskan och att jag missat att köpa plånboken till, då tipsade hon om affären Jackie, att de hade orangea plånböcker i just den färgen. tyvärr inte Michael Kors. Men ändå.


****
Pappa ringde nyss. Klockan 10 på förmiddagen, aspackad. Härligt. Blir så trött och arg. Det är inte mycket till familj jag har. En dag ska jag berätta om dem och vad det innebär att inte ha en familj.

Men det tar vi en annan dag.

****
Nu börjar vi bli några stycken som gärna träffas i höst på en bloggträff i Stockholm, jag hoppas fler av er som läser detta vill komma.


Kommentarer

  1. Hej!

    Hoppas allt är bra med dig...
    Bloggträffen? Gäller det då alla som r barnlösa? Vill också komma, är barnlös men bloggar ej :) kanske ska börja..

    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Alla är Välkomna oavsett man bloggar eller inte. Även de med barn. Huvudsaken man har varit eller är en som kämpar att bli förälder.

      Kram!

      Radera
  2. Åh, vad kul att du också har katter från Katthemmet! Jag har en missa därifrån, Cara och mina föräldrar har en därifrån nu och har haft en tidigare.

    Är också gärna med på bloggträff om jag får. Håller på med IVF försök i Danmark.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi åkte land och rike runt innan vi hittade våra katter, vi har hälsat på alla katthem i stockholm och uppsala.

      Självklart! Alla är välkomna!

      Radera
  3. Har haft en egen liten mini-bloggträff med Dufattasmignu så jag ska gör allt jag kan för att ha pengar och tid i höst! :) Kram E

    SvaraRadera
  4. Åh så trevligt det låter med er bloggträff.
    Jag är övertygad om att ni får jättekul !!

    Läste din suveränt skrivna berättelse om katterna.
    Har sagt det förr, men de har verkligen hamnat i himmelriket på jorden...

    Massor med kramar från Lena och missarna =)

    SvaraRadera
  5. Åååh, jag kommer gärna på bloggträff! När är den? Måste uppdatera mig lite bland bloggarna också. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Fyra dagar kvar nu :)
    Känns som om orden är slitna, men jag menar dem fortfarande, du har mina tummar... alltid!
    Och tack för ditt välkomnande :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Hade varit väldigt kul att ses...Tror inte jag kan men går det att lösa så vill jag gärna komma...

    SvaraRadera
  8. Hej, bloggar inte själv men följer många av era bloggar. Skulle gärna träffas! I slutet av januari blir vi tre efter äd :) Kram

    SvaraRadera
  9. Du vet att jag alltid är på att träffas om det går! :)

    Har du kollat in Gildaskolan? Bra elevpriser på alla möjliga behandlingar och lätt att få tid!

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket bra tips! Nu har jag bokat behandling:-) Dödstidigt men vad gör man inte för att bli fin!

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering