Knapp

I går slogs jag med paypal, det måste vara världens mest krångligaste system. Men jag tror jag fick det att funka. Så nu har jag gjort en knapp med donationer på. Alla pengar som inkommer kommer att oavkortat gå till våra försök (vad än det blir).

Jag fortsätter att läsa om surrogat, men om jag blir så mkt klokare är en annan historia.

Så gjorde jag värsta misstaget och gick in och läste jobbmailen, kära nån. Superstressen kom tillbaka och nu snurrar jobbet i mitt huvud igen.

****
I går skulle några kompisar och vi gå och spela frisbeegolf på vår fina bana i skogen, men jag var inte på humör. Jag blir så upprörd när den där förbaskade disc åker kors och tvärs i skogen utom dit den ska. Kompisarna och maken är superduktiga och skickar i väg discen några hundra meter (typ).

Så jag tog spåret på 5 km i stället och varvade med jogging och promenad. Problemet var att det var sinnessjukt med mygg. Jag har aldrig sett så mkt mygg. Jag kunde inte ens stanna till för då var hela benen täckta av mygg. De bet mig i huvud, nacke, ben och armar, jag var helt blodig. Framförallt i nacke och hårbottten.

Jag måste säga att det var stundtals panik, det var det värsta jag varit med om på länge. Men jag gjorde av med kalorier i alla fall, så det var väl bra det...

****

Efter som Mr rastlös har damp och springer runt och tjoar gäller det att komma på nya lekar. Så i går gjorde jag små båtar med godis på. Det uppskattades. I typ 10 minuter i alla fall.

Robban och Greta

Stiina

Kommentarer

  1. Vad bra att du startade en insamling.

    Försök att inte tänka på jobbet. Du har ett nytt jobb som du ska fokusera på.

    SvaraRadera
  2. Tack underbara du för alla dina fantastiska kommentarer och bra ideer!

    SvaraRadera
  3. Ni kommer att bli underbara föräldrar.

    Jag vill göra det jag kan för att hjälpa till.

    SvaraRadera
  4. Jag har en kompis som gjorde embryoadoption i Tjeckien. Det kostade ca 15000kr plus resa och uppehälle. Hon tyckte det var en jättebra klinik.
    www.unica.cz
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Ja, de finns med på min lista av kliniker, men oxå en av dem som faktiskt inte svarat på min mailförfrågan.

      Radera
  5. Smart med insamling - är knappen här på bloggen? (sitter på trlefonen nu). Håller med Dina - ni kommer bli underbara föräldrar - kan man hjälpa så ska man :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den sitter under min presentation,

      Tack!

      Radera
  6. Har du fått pengar nu? Du ville att man skulle säga till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fantastiska du! Det fungerade perfekt! Tack!

      <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering