7 dagar kvar

Sen är det dags att ta den underbara sprutan igen, sen får jag hoppas att alla gyn är tillbaka så jag kan göra VUL i augusti. Och att jag kan ta ledigt från jobbet.

Jag har faktiskt inte beslutat än hur jag ska göra, men jag tror surrogat står längst bort i från oss, dels pga pengar men oxå av många andra anledningar.

ÄD/ED vill jag nog göra igen, att få bära ett barn är en stor gåva och det som känns bäst för mig. Jag tror inte vi kommer få ihop pengar att åka till IVI, då måste vi vänta ännu längre alternativt ta lån. Då blir det i så fall Riga i alla fall, lite senare när vi skrapat ihop dem pengarna.

Även med er hjälp så har jag svårt att tro att jag får i hop 100 000 till september, det är svårt nog att få i hop 50-60 000 till Riga. Ni har väl sett insamlingsknappen och den nya texten högst upp?

Nu har jag fått tid att kolla sköldkörteln igen den 25/7. Äntligen fick jag tummen ur och ringa.

****
Maken var fantastisk i går, han byggde en grind och staket på farstukvisten så det blir som en barriär så att inte katterna bara springer rätt ut när/om de försöker smita. Så småningom behöver vi ta hit en snickare och bygga om hela farstukvisten eftersom det regnar in.

Inte vacker, men funktionell.

I går tror jag alla katter hade knäppen, Greta for runt som ett jehu och lekte, Robban lekate själv när vi gått och lagt oss och jamade väldigt konstigt. (han brukar aldrig kunna leka själv)

Maken försökte smyga och gå och lägga sig och sa att "Robban borde vara en stor kille nu och borde kunna somna själv"

Det tog ca 3 sekunder sen stod en mycket olycklig Robban och ylade utan för sovrumsdörren.


****

Nu har jag nästan packat färdigt, vad svårt det var att packa när det är så osäkert väder därborta. Nu börjar jag bli pirrig. Min fina rosa väska som väger rekord lite denna gång! 10 kg!




Kommentarer

  1. Tjohooo för att det snart är dags!
    Och snyyyyyygg väska!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh! hoppas att de har snygga kläder och väskor därborta! En isländsk väska vore något:-)

      Kram!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering