Tjooohooo! Fredagslistan

Denna fredagslycka! 2 härliga dagar framför oss!



MEN

1. Mensen har kommit bort. Jag måste maila kliniken och fråga vad jag ska göra för denna väntan gör mig tokig.
2. Den lär säkert komma när jag ska till endometrioscentrum nästa vecka. Om den nu kommer.
3. GUUUD vad jag tänker på det här med jobb. Men jag håller med. Jag måste byta.
4. Sa jag att det var fredag?
5. 2 VECKOR kvar till semester!!!!
6. Kotten är borta. Och det luktar konstigt under vår altan. Samband?
7. Var tog artikeln vägen? Som skulle publiceras? Man kan inte lita på nån.



I dag ska jag ringa om provsvaren på Robban, hoppas allt är väl med lillskrutten.

Förövrigt trodde jag vi hade tjuvar här då det spolades en massa på toaletten. Men nejdå. Det var Robban som stod på vattentanken och tryckte på knappen. 100 gånger. Han tycker toaletten är oerhört spännande. Framförallt när karlar kissar och man spolar.

Allt blommar här hemma. Oerhört vackert.





over and out.




Kommentarer

  1. haha.. Robban är ju för härlig !

    Utebliven mens brukar ju betyda nåt helt annat, men jag antar att det är din stress och alla grubblerier som kanske får den att vänta lite?

    Så, se till att ta helg och lägg bekymren åt sidan för några dagar och njut av din blommande trädgård !

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering