Sviken!

Då var intervjun klar, konstigt att man kommer på alla smarta saker efteråt. Jag tyckte det var skönt att bli lyssnad på, hur ofta är det nån som lyssnar på en?

****

Nu är det oroligt på jobbet igen, vi kommer bli av med en tjänst och i stället för att hålla i hop bildar alla små grupper mot varandra. Stämmningen är verkligen skitjobbig. Trist. Jag trodde ju vi dessutom var kompisar, men i nöden så ser man vilka som står bredvid en. Mycket av min tankeverksamhet handlar om mina arbetskamrater (och jobb) just nu.

Jag skulle vilja säga upp mig på stört. Fly. Det måste ju finnas bra arbetskamrater och bra jobb nånstans?

****
Proverna är godkända av Riga och sen sätter vi igång när mensen kommit.

****

Minsann. Är det nåt sorts tecken på att jag håller på att gå sönder eller är det bara en slump?


1. Min hälsporre börjar krångla och göra ont när jag har varit ganska bra i några månader.

2. Min mage. Jamen vad är det med den? Har ont, bubblar och den är inte alls pigg. Vaknade i natt och hade ont. Möjligen magkatarr?

3. Sömnen..Va fan att den bara krånglar.

4. Jag är fortfarande prickig även om det börjar bli bättre.
****
Dagens projekt: Klippa klorna på Robban hos vet..Kolla att han mår ok, boka tid för nya blodprover för levern..

Han är så sjukt tillgiven just nu så jag börjar undra om det är nåt mer fel på honom (förutom HCM och lever). Det är ju skräcken. Det kommer jag aldrig överleva...

ps..

Maken berättade nyss att han var upp och kissade i natt och möttes av alla katter som blev superglada att han var uppe. Så han fick lägga sig i soffan med katterna. Sen började Greta jama ute på altanen och alla katter rusade ut. Maken kikade ut genom fönstret och där stod en orange kisse på ena sida och våra tre katter på andra sidan med tassarna genom plankorna..Maken passar på att smyga och lägga sig..

ds..

ps 1..

De förstår alltså varandras kattspråk..

ds

ps2..

att bli räddad av en orange kisse mitt i natten..vem kunde tro det.

ds

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering