Oro

Google är verkligen livsfarligt. Nu har jag googlat på;

Lediga jobb
Blinkhinnor
t3 fritt
sköldkörteln
island
Leverinflammation
Viktväktarrecetpt

Är jag klokare? Nope.

När vi var hos veterinären i går tog jag upp det här med blinkhinnorna, för på Robban har de börjat synas lite. ca 1-2 mm. Det betyder ju oftast att de har något på gång, infektion, sjukdom. Men jag blir ju superorolig och känner att jag inte orkar med fler sjukdomar nu. Eller eländiga saker.

Så nu ska jag boka blodprover på honom och hade helst velat göra det tills nästa lördag men då ska vi tyvärr bort..Allra helst hade jag velat åka i morgon.

För just nu är det det enda jag tänker på.

Förutom jobbet. Och min kollega som var min kompis. Och chefen. Och stämningen. Ja allt skit som är där just nu.

Oro.

****

I dag hoppas jag bästa dalakompisen kommer förbi. Jag saknar henne.

Nu tjoar Robban.

Nu ska jag pussa på honom..

Ill be back.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering