Ojdå!

Nåt märkligt hade hänt med våra filtar i gästsängen, de låg i vattenskålen alldeles blöta i går. Jag hängde upp de på tork och la fram de nu på morgonen.

Då kissade Robban på filtarna! WTF liksom!

Antingen har nåt hänt med filtarna i går eller så har han urinvägsinfektion igen. (han gjorde så i höstas i sängen innan vi släpade honom till veterinären, sen dess har det aldrig hänt) Tur att vi ska till veterinären nästa vecka!!

Dessutom var det någon som strimlat toarullen i bitar, det låg spritt i hela badrummet.

Vad hände här i går egentligen?

****

Så har jag ju funderat på jobbet och halva morgonen har tillbringats med att surfa på parkeringsplatser. För de som fanns där kostade 5 kr/timme. Det blir 250 kr i veckan. Helt orimligt. Kommunal är oxå uteslutet då det tar mig lång tid att ta sig dit.

****

I dag ska vi till en gammal kursare till mig, hon bor minst 1 timmes resväg med bil härifrån så vi syns inte så ofta. Hon brukar laga god och spännande mat då hon kommer från ett annat land med mumsig matkultur.

I morgon funderar jag på att åka och spana lite nya kläder då maken ska sätta upp staket hos bästisten.

Får se om jag orkar.

****

2 saker som fastnat i hjärnan
-parkeringen om jag får jobbet
- Robban kissade på filten

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering