Måndags suck

Jahapp, man kommer liksom aldrig undan. Det blir alltid en arbetsmåndag. Men nu är det två veckor kvar till semestern och jag längtar verkligen, hoppas allt hinner klaffa med tekniken, annars rycker nog delar av min semester.

****

Jag har bestämt mig att tacka Ja till skolan och hoppas jag får den. Jag ska oxå på intervju idag och är det bra så tar jag den. Tänk att ha 15 min promenad till jobbet?!

Svårt att bestämma sig för vad jag ska ha för kläder men det fick bli kjol i alla fall. Hoppas vädret håller i sig.

****

Fantastiska helg, vi hade det underbart i går, vi var till en kompis och fika och sen cyklade vi 1,5 mil på kvällen genom skogar och vacker natur. Som balsam för själen! Sen somnade jag som en stock.

****
Ingen mens. Alls. Skittaskigt faktiskt.



Kommentarer

  1. Lycka till idag !!!
    Jag håller tummarna =)..

    Kramar Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Hej
    Längesen jag skrev här hos dig! dags för en liten chatt på Facebook så vi kan ta igen! :) Många kramar Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter bra! Hoppas du mår bra! Kram!

      Radera
  3. Hoppas intervjun gått bra!!!
    Snart är det semester! Det är du värd!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering