klarhet

Då var det klart att min sista dag blev den 31 augusti och jag börjar på det nya den 3 september. Jag fick tjänstledigt i 6 månader men ska tala om efter tre hur jag vill göra. Om jag väljer att komma tillbaka så ska jag tillbaka till skolan och inte mitt gamla jobb.

Chefen sa i går att vi ska fira av min kollega som slutar men inte mig för jag tar ju bara tjänstledigt. Jaha, hur tänkte hon nu? Jag kommer ju aldrig mer tillbaka oavsett.

Hoppas då mina embryo fäst, för att ta ledigt för VUL och semesterdag för FET det första man gör känns ju inget vidare.

****

Mina första tabletter slank ner i magen i går, så nu är vi på g på riktigt. Första biverkningen enligt fass: viktökning, humörsvängning. Härligt!

Jag ska försöka få tag i nån gyn till den 6 augusti som kan kolla VUL. Den i juli får jag strunta i, den är ju bara för att kolla så jag är nedreglerad och det brukar jag känna själv. För det finns inte en enda gyn i Juli.

och nej. Såret är inte läkt på knät. Apoteket nästa idag.

****

Inte fick vi några tabletter från veterinären i går heller, jag ringde på em men då visste de inte. Meh? Är inte det jätteviktigt att vi börjar med tabletterna? Ska han lida ännu mer?

Jag försöker alltid ta såna fina bilder som Loba. Men nää. Bättre än så här blir det inte.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering